mim-blog86

Jumaat, November 19, 2010

yg terkorban,yg dikorban...

aku blk kje pg td kul 7....mmg ngntuk sgt la kje mlm td..time rht pun mls nk g mkn kt kantin...baring2 kt surau tp xleh nk tido lak...huhu..b4 nek kje bli roti n mkn kt ats kpl je...kire ok la wt thn lpr skt...nk tgu rht skli lg kul 2.30pg lak...rht skli lg aku lpk kt surau gk,mls nk g mkn...kje mlm td mmg rse ngntuk sgt,klu tau aku tolak je public holiday...huhuhu...

so blk kje pg td,lps mkn mandi n ape sume dok rht online jap...igt kn nk wt entry br kt blog ni..tp rse ngntuk sgt2,aku mmg cadang nk wt mlm ni je..aku tgk ble blk td ayh aku bz siapkn brg nk melapah lembu kul 10 nti...pstu dlm kul 8 die kuar dgn tuan punye lembu korban 2 g pusat sembelih kt Lima Kedai kot..mmg xsembelih kt sini la...cume bab melapah daging n pack je wt kt sni...

aku mmg rse xlrt nk tlg melapah,so aku rse elok tido je dlu..biar diorg je yg wt..hahaha..tgh syok tido kt blk aku dgr sore si Alid ank buah aku bsg2 kt umh..tgk jam nk dkt kul 1..aku pk diorg msti dh siap wt sume..nk smbg tido rse ssh lak...so aku bgn la tgk kt luar...tgk mcm xde pape je,aku lpk tgk tv cter Alisa dlu....xlme pstu ayh aku blk nek lori bw daging korban...la rupenye br nk wt...huhuhu...

atas sft rajin yg tinggi aku sukarela g tlg diorg...hahaha..ooo lupe lak..ayh aku rupenye ade wt korban kambing sekor...xksh la mne2 pun,aku lyn je...siap ade bw blk paler lembu nye lg...sempat la amk pic nye wt kng2 ngan...kekeke...yg si Alid takut lak tgk paler lembu 2..takut die nk dtg dkt...hahaha...tp ble dgn kambing leh lak die men tepuk2 bdn si kambing 2...ape2 jela bdk 2 kn...

smbil melapah smbil 2 la perut aku ni eberbunyi kelaparan....bgn tido td aku mmg xmkn lg cume mnum air je...ade mmg kuih2 mk aku sedie kn kt dpn umh td,tp aku mls lak nk mkn sbab tgn dh bebau daging lembu n kambing...diorg mne yg pnt melapah 2 leh la melantak klu nk..

lps siap ape sume,aku bw la si Alid ni g Esso bli air malta sbab abg aku dok sbuk sgt sruh bli..ish sbuk mmg die 2,dh la aku xckup tido pstu nk sruh bli air malta lak,sbab xsume tmpt ade jual air 2..xpela bw skli Alid jln2 amk angin...ble aku lps byr 2,cashier Esso 2 tanye "ank ko ke ni?" aku jwb blk la "bkn la...ank abg aku..." xsgke lak ade org pk cmtu..huhuhu...ade gk ckp si Alid 2 ikut muke aku,mcm muke aku n ape2 je lg....aku lyn kn je diorg 2....hehehe

pstu ptg td mse aku lalu kt 1 umh ni,aku nmpk la sepasang sedare ni tgh syok men badminton...mybe diorg dlm mood sukan asia acare badminton kot...hahaha...aku igt nk join sme,lgpun mmg dh lme xmen..tp ble di igt blk yg diorg 2 girl xjd la aku nk join....nk join bkn nk mengurat k...hahaha..lgpun klu kt umh 2 aku nk men badminton mne ade partner...abg2 aku xdok umh sni..aku sorg2 je melayan diri ni...huhuhu sdih...

k ni pic terbaik utk aku share kt sini...hope korg suke k...hihihi.....


ni la hasil nye...kaki lg 2btg xtau mne g...




pic secare dkt utk korg tgk...hehe




mmmbooookk.......(bunyi lembu)

2 jela pic yg aku nk share kt korg,yg len xperlu kot...aku hrp korg enjoy k...


....berkorban la ke jln Allah dgn ati yg ikhlas.... :-)

4 ulasan:

puteriann berkata...

dr entry abg : ble aku lps byr 2,cashier Esso 2 tanye "ank ko ke ni?" aku jwb blk la "bkn la...ank abg aku..." xsgke lak ade org pk cmtu..huhuhu...ade gk ckp si Alid 2 ikut muke aku,mcm muke aku n ape2 je lg....aku lyn kn je diorg 2....hehehe
ayg : patutnyer org too tanyer lagi...bile abg nk kawen.hukhukhuk
dr entry abg :aku igt nk join sme,lgpun mmg dh lme xmen..tp ble di igt blk yg diorg 2 girl xjd la aku nk join
ayg : amboi2x...ade niat nampak....ni nk marah ni...grrrrr

mim berkata...

xde mknenye org 2 nk lebih2 tnye...nk kene sekel ke ape paler die tnye cmtu...hahaha

puteriann berkata...

asal tanyer soalan maut jer nk bg idea2 bernas mcm too...ntah hape2....

mim berkata...

haha die xlyk sibuk...