mim-blog86

Isnin, November 22, 2010

besday ayah ku..


arini 22hb november 2010 genap umo ayh ku yg ke 59 tahun....wau sdr xsdr skjp je dh menginjak senja...huhu...skjp je mse blalu seiring usia kite...tp pd pndpt aku usia ayh aku xnmpk tlalu tue...xnmpk la ubannye dgn mata kasar....ade org umo br 50 tp usia dh mcm 70...mmm rse mcm br smlm umo aku 5thun....rse mcm br smlm aku main bsikal kt laman umh...walaupun dlu aku bkn dr family yg sng tp alhamdulillah mkn sume ckup....walaupun ayh aku 2 dlm kategori yg grg tp die ttp menunaikan tggjwb sbg sorg ayh....mybe entry kali ni nmpk mcm aku mrepek je tp aku cume tringat memori smlm.....memori ketika aku di usia kanak2.....sronok rsenye idup di alam kanak2...xpyh nk pk byk2....xde la nk penin2 paler....huhuhu

utk ayah ku.....slmt ari lahir yg ke 59...moge ayah pjg umo n di murahkan rezeki di dlm semua urusan kebaikan....amin.....besday ayh aku sbnrnye same dgn sultan johor....sultan Ibrahim....xsgke lak ade prsamaan dr segi tarikh lahir....huhuhu...

.....hepi besday dad..... :-)


Tiada ulasan: