mim-blog86

Rabu, November 17, 2010

arini & smlm

salam ukhwah utk semua umat Islam di seluruh dunia....moge anda bergembira menyambut hari raya aidiladha pd arini....& semoge silaturrahim yg terjalin antara kte brkekalan hendaknye.....k aku xde ape sgt nk cter arini...abs dh ssh sgt nk tido,aku taip jela cter kt sni.....orait....mlm td aku kje, n mlm ni pun sme...so xdpt la aku nk online mlm td...huhuhu rndu...mlm td kje mcm biase cume aku mule kje kul 11.30....n spatutnye ikut booking kje asl aku mmg kul 4 aku dh leh blk...tp oleh sbab kebodohan mreka wat booking kje,trpkse la aku blk kul 7...geram gk dgn diorg 2...bkn aku je,mne yg terkena mmg geram dgn diorg..diorg 2 mksdnye OLM...mmg ktorg kje ikut booking tiap ari...dh la aku ngntuk tul mlm td..ati tgh berbunga sbab igt kn dpt blk awl tbe2 len lak jdnye....cehh hampeh tul!

utk mlm ni aku xtau la cmne lak...klu dpt standby pun ok gk,leh la aku rilex2 rht...tgk jela cmne..lgpun mlm ni last day aku kje sbab sok dh off...kje jela lgpun kire public holiday mlm ni n company kne byr triple gji..huhuhu...sok pg aku xleh nk rilex gk sbab ade org tmpt aku nk tumpang umh aku utk wt korban...aku pun xtau la motif sbnr die pdhal die ade umh sndiri...xpela kte bsangke baik jela...tp klu sok aku dh trtido mmg xtlg diorg la...or mybe aku tdo jap n kul 10 aku bgn la sbab diorg nk wt korban kul 10pg...

aku ni ade gk la pengalaman join korban ni....wlupun bkn aku yg sembelih tp kire ade turut serta gk la...haha..dh 2x la aku tlg melapah lembu korban ni..pisau yg nk digune kne pstikan tajam klu xmmg ssh nk potong daging 2 nti....klu bab nk kerat tulang lembu bg je kt ayh mertue abg aku,die mmg expert gle la...jnji kpk 2 tjm,mmg cpt la die kerat tulang2 jd kcik...sronok la wt kje ramai2 ni bgaul dgn org tue mne yg paler best ni...mne yg paler xbest 2 pun lyn gk la...hehehe...lps siap packing daging kne ikut edarkn kt sekitar kwsn lak...huhu..

.....pengalaman hidup mengajar kte menjadi lbih matang.....

Tiada ulasan: