mim-blog86

Jumaat, November 19, 2010

lepak @ penat..

lps mndi mlm td,aku melantak dlu sup tulang lembu dgn roti....perut mmg dh lapar gile...tgk sup 2 dh jd suam sgt,so aku pnskn dlu b4 mkn...igt kn mlm ni nk kuar mlepak kt luar ke ape...lps mkn,aku lepak2 tgk tv kt ruqng tamu....lastly tlelap sbab dh pnt sgt....tido smbil tgk tv....huhu..sdr2 diorg sume dh msuk tido...Alid tido sni dgn mk ayh die...die pun ikut tido awl gk...tp antare die dgn aku lg awl die la..nk tido leh melalak lak die 2...yela,mak die nk salin kn bju len b4 die tido...pstu leh melalak smpi bingit telinge aku di watnye....nasib la ank buah aku...huhuhu...

bdk ni pandai bergambar sbnrnye..bile aku nk amk pic die,mesti die senyum...tp kdg2 die senyum dlu sblum aku klik button kamera.....maka xcomel la pic 2 di watnye...hahaha



sok aku plan nk wt barbeQ kambing  skt...xtau la cmne..klu abg aku 2 nk wt sme ok la...tp klu die mls,aku pun mls gk la...hehehe..siang sok aku nk basuh baju dulu la...rutin mingguan yg biase aku wt bile cuti...klu diorg sume jd nk barbeQ sok,aku rase ptg skt or mlm pun ok la kot...mmm dh nk kul 2pg dh pun...aku nk tido la japlg...

......slmt pg malaysia... ;)

6 ulasan:

puteriann berkata...

patutla ayg kol wat bodoh jer erk...tewok tol abg ni buat taik mata plak....hukhukhuk

mim berkata...

hahaha...bia la..jgn jeles k

puteriann berkata...

tak jeles pun...tp pelik....bile ayg tdo abg sibuk kcu.... ayg leh lak terbangun...klu abg yg tdo,tak bangun2....tdo giler namenyer too.....ish2x.....

mim berkata...

mls nk bgn...nk rht2 je...huahuahua

puteriann berkata...

ooo...pandai erk.....ayg pun nk rehat2 ape....tp sibuk jer kacau2 org.....

mim berkata...

bia la...kamu xleh nk rht2...sy je yg leh rht...haha