mim-blog86

Ahad, Februari 20, 2011

sini ada hantu

korg dh tgk filem 'sini ada hantu'?biasenye filem2 kt malaysia ni tayang kt pawagam cume 2mggu je...pstu dh xde dh....filem ni dr 10hb feb lg dhde kt pawagam...filem ni jenis seram komedi tp xde la komedi sgt..biase2 je...so skrg ni aku nk bg komen la psl filem ni...ni pndgn pribadi aku k...klu korg xstuju xpe,aku xkisah...hihi




mm bg aku filem ni xde la se'best' mne pun...dgn pelakon nye yg xtop..pastu jln cter nye jenis 'cter dlm cter'....cter yg 1st skli psl hantu ni tajuk die 'hantu pokok pisang'....jln cter mmg ngarut abis n lembab...sbnrnye ade 3 cter dlm filem ni...hantu pokok pisang,hantu nombor ekor n hantu asrama..

antare 3 cter yg ade 2 cume hantu nombor ekor je yg nmpk real n seram...sbab cter 2 psl hantu cina..tp overall filem ni klu ade 5 star,aku cume bg 2 1/2 star je kot...huhuhu...aku xsyor kn utk korg g tgk (bg sape2 yg lum tgk la)...tp klu korg rse nk bg support kt filem malaysia ni,g jela tgk...hihihi

rsenye lg bgus aku tgk 10 kali cter hantu kak limah balik rumah(HKLBR) dr cter sini ada hantu...hahaha...tp mmg best la cter HKLBR ni..wlupun akhir cter ni kak limah 2 bkn la hantu mcm yg diorg dok fkr kn...hehe...filem jenis seram komedi...eh komedi seram ke seram komedi ek...mmmm.....ish kompius lak aku.....ala mane2 jela kn,sebat ajela...hik2..

sini ada hantu??! mane ade lorrrr....haha

2 ulasan:

miss raihan berkata...

cite2 melayu mmg agak ke arah drama bkn filem act...(juz pandangan peribadi)tp sape lagik kalo xkita nontonnya ye dak? =P
well..fasha sandha pas jadik hantu agak seram jugak lol =P

mim berkata...

fasha?mmm bole la...tp jln cter hantu pokok pisang ntah ape2 jela...huhu...tp tula yg sy kate,klu kite nk bg support kt filem kite,g tgk jela...hehe