mim-blog86

Isnin, Februari 07, 2011

kehilangan...



smlm aku telah kehilangan sorg makcik sedare...aku pggil die 'mak uda'...inna lillahi wa inna ilaihi rajiun (setiap yg hidup pasti merasakan mati)....aku dpt tau mse blk kje smlm..kak ngah yg britau....arwah mninggal dunia kt hospital sbab sakit ape aku xigt...tp dr info yg aku dpt,tulang blkg nye kene tebuk....

mslh nye diorg bkn nk col aku pun bile dpt tau hal2 mati ni...geram plak aku rse...len kli col jela aku,nti aku bole amk emergency leave...ni x.....bile aku dh blk kje br brtau...ish....xphm tul aku...nti klu ade ahli keluarge yg mniggal dunia bole la korg wat cmtu ek....bile aku dh blk kje br brtau yg si polan dh mati......huh!

tp kak ngah kate die nk col aku cume ade la org yg mghalang...huhuhu....xpatut tul.....salam takziah pd famili arwah (ank2 arwah)....diorg dh jd yatim piatu skrg...dlu ayh diorg yg pergi mghadap ilahi,kini ibu nye pule...sadis....stiap yg hidup pasti akan mati kecuali Allah ta'ala shj yg bersifat kekal...


jodoh,pertemuan,ajal & maut semuanye ketentuan Allah...

4 ulasan:

MySarah berkata...

slm takziah...Al-Fatihah..

puteriann berkata...

dr blog abg : nti klu ade ahli keluarge yg mniggal dunia bole la korg wat cmtu ek....bile aku dh blk kje br brtau yg si polan dh mati......huh!

komen ayg : mgkin ade reasonable terbaik kenapa Allah biarkan berite too abg dpt tau yang terakhir..tak perlu slhkan org...sebaliknya redha la dengan ape yg ditentukan...

mim berkata...

thanx....huhu :(

puteriann berkata...

gud boy