mim-blog86

Isnin, April 18, 2011

ketidaksihatan

mmm tajuk die mcm pelik je kn...ade ke perkataan 'ketidaksihatan' ? ntah la aku pun xtau...tp bg aku maksud die xsht la....huhuhu...ok cmni citernye...mgu yg lps aku ade g tampal gigi...sementare nk tgu turn aku smp,aku pun g la klinik sbab tekak aku dh masuk 2 ari sakit...aku xsure nape...dgn berbekalkn kad ING,aku pun g la klinik panel tu...mmg dh lame aku xdtg utk dpt rwtn...lebih dr 4 bln...huhu


so mase aku dtg tu aku tanye la sape doc..n diorg kate aku dgr mcm faridah ke ape ntah...aku tnye la doc br ke...diorg kate dh lame gak...ooo yeke,xtau lak...dh lame xdtg...kate aku la..jmp doc n die bg la ubt ape yg patut...ade gak die bg antibiotik utk 5 ari mkn...tp oleh sbab die xbg ubt kumur,aku pun amik ubt kt klinik tmpt kje aku tu....same gak panel aku tp xde doc..yg ade cume pembantu je....mmm doc die pemalas la sbab asik xde je kt situ..

mmm 2x aku dtg amk ubt tp masih xok lg....oleh sbab antibiotik aku pun dh abis,so aku dtg lg jmp doc faridah tu....aku cite la ape yg patut kt die...ckp la yg nafas aku dh rase sesak..blah..blah...blah...n last skali aku ckp kt doc tu bole xsy nk minte tlg doc bg sy cuti rehat sbab sy perlu kn rht...sepatutnye sy kje mlm ni tp sy rase xbole nk bertugas..lgpun kje sy ni kt tepi laut blah..blah..blah..(malas nk taip pjg2,aku gune jela blah2 ye)...doc pun bg la aku cuti a.k.a mc...huhuhu


maka ari sabtu aku xkje n brehat jela...mmg rase syg nk mc tp sbab aku takut makin melarat,terpakse amik gak...hahaha..b4 tu aku dh col ofis nk amk time off...oleh sbab aku dpt mc b4 waktu kje..aku col blk supervisor n britau die ape yg patut...time off aku cancel la.....huhu..mmg dh lame aku xmc..utk rekod,tahun ni br 2 ari aku amk mc...1st mase awl tahun n 2nd sabtu lps....

selagi larat kje tu kej jela...klu xlarat pnadai2 la ye...lu fikir la sendiri! hahaha...alhamdulillah tekak aku dh beransur pulih tp ade mslh lain plak...ade selseme n batuk yg melanda...dugaan utk aku sabar ni....mudah2an segera sembuh n dpt jln kn tugas dgn baik...chaiyok! lalala... :)


bersabarlah dgn setiap ujian yg melanda kamu...


3 ulasan:

miss raihan berkata...

hekeleh...cakap je nak mc derr! =P o rindu puteri an? =P

puteriann berkata...

miss raihan : skrg incik syamim berusaha jd pekerja cth sbb too die tak nak mc...hahahaa....

mim berkata...

hahaha...dgn doc ni kene berhemah n ade carenye...bkn main sbrg je ckp....lalalala