mim-blog86

Rabu, April 20, 2011

3x

tau ke simbol ape utk tajuk aku tu??ha tu maksudnye 3 kali....3x sbab aku g klinik utk susulan...sakit tekak dh ok tp batuk n selsema yg xok lg....so smlm aku jmp doc kt klinik yg same...kali ni aku minte die bg ubt yg bagus sbab aku dh 3x dtg utk mgu ni....huhuhu...

aku fhm utk sembuh ni bkn sbab ubat je tp mesti bersama izin Allah....jika Allah xizin utk sembuh,sebaik2 ubat pun xkn mampu utk hilang kan sakit tu....bole fhm kn..?sbab tu kite kene tanam kn sikap yakin dlm diri....tp mcm kes aku ni dugaan utk aku byk bersabar...hrp2 aku kembali sihat 100%....insyaallah ;)

mmm mls nk taip pjg2 ni..aku dh mkn ubt td n rase ngantuk + penat sbab kje siang td....elok aku menidurkan diri ni....huhuhu...sok nk kje lg....ish ngantuk nye....ni mesti ubt selsema yg doc bg smlm...sbab nurse dh kate ubt tu ngantuk n mkn waktu mlm je.....ngantuk...ngantuk.....nk chaw la...!


Tiada ulasan: