mim-blog86

Khamis, April 07, 2011

...Dalam Botol



br2 ni aku ade  tgk wyg ...Dalam Botol kt pawagam...so bile dh tgk citer melayu yg ade unsur sex songsang tu aku terase nk bg komen...filem arahan Khir Rahman ni mmg hancusss..!nti aku bgtau sbab ape...aku tgk b'2 dgn kwn...mulenye aku plan nk g karoke tp kwn aku yg sorg ni dh hilang ntah ke mane..pdhal ktorg mmg dh plan..huhuhu...wat pnt je aku dtg umh die....so bile kwn aku yg sorg lg ni bg msj ajk kuar tgk wyg aku trus je stuju...

aku mmg nk lyn filem melayu aritu sbab nk bg support kt pelakon malaysia la kononnye...ade citer Cun tp mcm lmbt lg nk tgu..so pilih la ...Dalam Botol sbab citer dh nk mule...tp xramai pun org yg tgk...huhu..series mase aku tgk mmg rase geli gile la...abis ade babak lelaki dgn lelaki berpeluk2...ade la aksi2 lain yg meloyakan tekak aku ni...bile dh rase cmtu ape lg,cpt2 la aku kunyah pop corn yg aku beli mase tu utk hilang kn rase loya kt tekak...geli tu beb tgk aksi diorg..klu korg nk tau bole tgk sementare masih ade kt pawagam.... :D


ni la dlm botolnye..pic 18sx k...


pic yg aku share kt atas tu korg akan dpt tgk klu dh menonton citer ni...jgn terkejut k sbab tajuk asal filem ni anu dalam botol...tp dh di buang ayat anu atas sbab2 tertentu...k yg ni aku nk komen psl filem ni....klu korg tgk kamera diorg terhoyong hayang n xreti dok diam..aku yg tgk ni rase nyampah lak..lgsg xnmpk teknik penggambaran yg profesional..ade lg 1 part bile mak si arja lee a.k.a maknyah ni dok dlm bilik sorg2...mase tu br lps kematian suami...so si arja ni berjalan menuju ke bilk mak die...tibe2 suara mak die bercakap sorg2 kt bilik..aku trus kate mak die dh gile ke...?tp rupe2nye diorg edit xcukup kemas smp jd cacat camtu skali...sepatutnye bile arja dh masuk ke bilik br kuar suara mak die...huhuhu

mmm aku rase tu je kot yg aku nk komen...nk komen lebih2 takut ade yg terase ati lak...kekeke...mmm ape pun lakonan diana danielle byk membantu mood penonton yg lain utk lyn filem hampeh ni....aku dgr kt radio semalam filem ni cume mampu kutip setengah juta je hasil jualan tiket...ade la dlm 500 ribu lebih...mmm sabar jela.....cube lg next time k....

mcm2 hal.....

3 ulasan:

miss raihan berkata...

xrasa macam sengal ke?open mind bole tp still rasa ada kesengalan =P

Cik Dayah berkata...

cerita kat malaysia sekarang makin lame makin terlalu open. tak tau lah cerita ape lg release lepas ni =.='

aishhh, macam2.

mim berkata...

miss raihan n cik dayah: tula psl...tp citer ni mmg dh mengarut sgt...patut ending nye tunjuk kn la azab yg die timer mase nk mati ke ape...br la nyah yg len ade rase takut skt..tp x,mcm citer syok sendiri je..