mim-blog86

Ahad, Jun 19, 2011

berakhirnya 1 cerita...

tajuk aku ni nmpk skema la plak kali ni...hahaha...xpela,sape2 yg rase nk bace sile kn...sape2 yg xrase nk bace sile tggl kn blog aku skrg....mmm aku ni bkn ape,saje nk share psl 1 citer ni....nk kate menarik sgt tu xdela tp masih bole lyn utk sape2 yg mmg kaki lyn....hehehe..


sbnr nye aku nk taip entry ni 2,3 ari yg lps tp sbab bz yg melampau xdpt la aku nk citer...huhu...orait...korg igt lg drama Nora Elena?br je pun abis khamis yg lps tul x..?citer yg di adaptasi dr sebuah novel...bkn main ramai yg mnt kt drama tu,sampai kn geng2 kt tmpt kje aku pun dok lyn Nora Elena...hahaha


ha yg tu citer psl bdk jantan kt tmpt kje aku...klu psl novel plak aku dgr mmg laku mcm pisang goreng panas...! hebat2...bile citer dr novel di angkat ke televisyen mmg fenomena jd nye..tp xsume adaptasi yg berjaya sepenuhnye..ape pun 1 malaysia dh tau ape tu novel Kasih Yang Suci & sape die Meen Zulaikha... :)

 
pelakon Nora Elena & penulis Meen Zulaikha

yg pntg Nora Elena dh pun slmt melabuh kn tirainye...Seth Tan & Nora Elena kembali bersatu dgn sorg bayi yg comel....n& Yvonne yg biol plak dh kene tgkp dgn pak polisi sbab nakal sgt...hehehe...syabas la utk penerbit drama ni sbab ade inisiatif nk martabat kn karya dr sorg novelis malaysia...


kdg2 cinta yg di pendam selame 10 tahun yg lalu dpt bersatu...ade gak cinta yg di pendam selame bertahun2 berkubur begitu je..ape pun Allah itu Maha Berkuasa..jika di takdir kn bahawa die adalah jodoh kamu,walau sorg di timur & sorg di barat...kamu ttp akan bersatu...& klu die mmg bkn jodoh kamu,walau couple bagai nk rak sekali punselame bertahun2,die ttp bkn jodoh kamu...percaye la pd jodoh kamu yg telah di tetapkan... ;)


Insyaallah next entry aku akan citer psl kisah benar dr aku psl cinta zmn skola....exklusif tau! hahaha

4 ulasan:

miss raihan berkata...

xclusif tue derrr =P

mim berkata...

tp nk citer kene fkr 10x sbab takut ade org marah..hahaha

khairull azman berkata...

ingt rock sgt td... hehehe

mim berkata...

'rock' gua terletak dlm diri der...hahaha