mim-blog86

Sabtu, Disember 25, 2010

kje dlm ngantuk...huh!



arini agama kristian/natal sambut krismas so kire public holiday la...aku kje arini...rajin la katekn...hehehe lgpun mmg aku kne kje...xpela kurg2 dpt duit lbih nti...ni kire ot la...dpt la 3 angka utk 1 ari (duit ot aku la)...hahaha...tp yg xbest nye aku mmg ngantuk gler ptg td,dh xlarat mmg...smpai tlelap smbil wat kje....huhuhu...mklum la mlm td xckup tdo 2 yg bri effect kt aku...klu aku ckup tdo xde hal la nk kje...sbab public holiday pnye psl aku jd smgt bkeje arini...hahaha

ni kire pntup public holiday utk thun 2010...lg 6ari nk msuk thun br...mm aku xnk cter dlu la psl thun br,nk cter psl thun ni dlu...ade 6ari lg..rilex je...huhuhu...ape pun impian aku utk thun 2010 dh termakbul...aku dh pun dpt kje tetap,alhamdulillah....hrp impian yg sterusnye akan termakbul utk thun 2011 lak...huhuhu...mudah2an di permudahkan...ape pun 2010 ttp 1kngn yg indh dlm diari hidupku..(ceh mcm ayat sastera la plak) hahaha...

....org sastera...

4 ulasan:

puteriann berkata...

dari entry abg : hrp impian yg sterusnye akan termakbul utk thun 2011 lak...

ayg : impian ape to erk? konfem bukan berkaitan dengan ayg.....

mim berkata...

xtau lg la...lum plan lg ape die....mybe nk beli ferrari kot..ha2

puteriann berkata...

hmm yela

mim berkata...

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....haha