mim-blog86

Rabu, September 15, 2010

reply..hehe

soknyer plan nk g uma abg...tp dh lmbat sgt gerak n siap fmly abg lagi dulu dh gerak jalan raye....last2 g jugak jumpe abg tp dekat area ayer baloi...too pun tepi jalan....on the way balik kL....mule2 too aku ayh n opik aje turun.....tunggu lame sikit baru nampak fmly abg datang dr sebatang jln kecik......seronok dpt jumper mk n abh abg...sebab diorang baik hati n ramah tamah....adik2 pompuan aku jer tak join perjumpaan tepi jalan too....berborak sikit lebih kurang then baru gerak balik.....sedih mase tooo.....




mase time borak2 tooo....ade tanyer khabar...ade tanye family di sana sini.....perkenalan fmly....n yg paling best dengar bile mak n abh abg ckp nk dtg uma....hahaha....mase too seronok nk tengok muke abg......mesti sweet kan muke kamu mase tooo....love u abg.....rase mcm seronok tak terkata bile dpt jumper kan fmly aku n abg ...wlupun dalam keadaan mase yg singkat n tempat yang tak sesuai....tp aku syukur sgt sekurang2 nya....kedua2 fmly dh kenal antara satu sama lain....Ya Allah dekatkan la jodoh kami, n restui la hubungan kami berdua hingga ke anak cucu....permudahkan la urusan, perluas dan kurnia la rezeki mencukupi untuk kami membina masjid....amin ya rabbal alamin......


ape yg di bace kt atas ni adlh copy pasted dr slh 1 entri dr ayg....aku mls nk cter psl pjumpaan famili ktorg sbnrnye...bkn pe cume mls nk taip je...hehehe...ok bbalik psl entri ni aku nk komen blk la ble mak aku ckp kt mak ayg psl nk dtg umah nti....sbnrnye aku dgr mase 2 sbab diorg borak kt dpn aku je....
pstu
mak ayg kate: "ble nk dtg?"
mak aku: "kne tanye tuan punye bdn dlu la(aku le...)"
mak ayg: "nti ape2 hal klu nk dtg col dlu britau"

aku mase dgr diorg borak cume wat bodoh n xdgr je....hahaha...abis xtau nk ckp pe ble mak kate cmtu...tp mak kate kt aku mase dlm kete nk g mase cuti skola...tp aku xtau la cuti bln ble punye...huhuhu

Tiada ulasan: