mim-blog86

Khamis, September 30, 2010

hadiah dr yg tersayang

due mggu yg lalu aku dpt hadiah jam tgn yg cantik dr ayg...thanx my darling!mm..mase 2 aku tgh tido kt blik sbab br blk dr kje mlm...tgh syok tido aku dgr bunyi hon memekak kt lua umh...bile aku tgk je rupenye org poslaju dtg...tgh dok mamai 2 aku kua amk brg kiriman...masuk umh trus je buke sbab dh xsbr lg...hahaha..alangkah sronok ble tgk jam bjename POLO yg sgt comel....

sbnrnye aku nk taip psl cter ni awl2 lg tp oleh sbab mse aku nk taip 2 tibe org dtg braye kt umah lak..ramai lak 2..aku klu online ke ape mmg kt ruang tamu je...so nk xnk aku trpkse cncel je hsrt aku 2....smpi ke skrg ni br aku nk cter...mm xpela yg pntg entri ni dh pun aku siapkn...hehe...utk ayg aku,len kli leh bg hdiah lg k...hihihihi ;-)

Tiada ulasan: