mim-blog86

Sabtu, Januari 03, 2009

HEPI NEW YEAR!!!

Alhamdulillah,thun 2009 dh mnjlma..syukur krane aku msh lg idup d dnia Allah ini..byk kngn pht mns yg aku lalui spnjg thun 2008 dan aku akn aggp ape yg blaku slame ni sbg teladan n pgalamn d dlm mmatgkn lg dri aku utk mnmpuh ari2 yg mndtg..ade hkmah d sbalik kes aku ptus tunang dgn ssorg ni..aku redha dgn jdh aku.mgkn mmg die bkn utk aku lalu Allah tlh temukn aku dgn sorg girl yg bbudi bhse,pnyayg,bragama,pndai mnjaga aurat(btudung) n dr keturunan yg baik..ini sume ciri2 yg bole d jdkn sbg istri utk mne2 llaki muslim..klu bselisih fhm tu biase la,aku aggp pkare tu dpt mbntu kami dlm mmatangkn lg hubgn..yela,cnte ni pun ade psg surutnye..tak sntiase slamenye indh,tul tak?tp aku hrp bia la ksh syg n cnte aku ni hnye utk NAZIRAH BT MOHD NAZER dnie n akhirat.."Ya Allah ya tuhanku,satukn la antara hati dan jiwaku bsama dgn nazirah bt mohd nazer..smoga ksh syg dan cnta kami trus kekal d dunia dan d akhirat..amin!"

Tiada ulasan: