mim-blog86

Selasa, Februari 20, 2018

AKU, DIA & SI DIA

 Assalammualaikum n selamat ptg semua...oh lupe blog ni aku dah set private...so hanye aku sorg yg bole bace...saje nak wat camtu,xde alasan lain...hahaha..dah lame aku xwat new posting kt blog ni..last entry 2015...dulu aku share psl aku dah kawin  n bakal jadi ayah..

 Ok skrg ni aku dah menjadi ayah utk anak lelaki yg comel n bijak tu...yg membuat org hilang sabar gak melayan kerenah die...ape pun die la penyeri hidup kami sekeluarga...oh ye nama anak aku tu Muhammad Fahim Aiman...puas gak la nak cari nama yg sesuai utk die tu..lahir pd 23hb 9 2015 di HSA JB jam 0801 hrs..skrg anak aku dah 2 tahun lebih..

 Alhamdulillah membesar dgn sihat dan baik...semoge kamu baik2 saje ye syg...aku pggil die fahim...heheheok la aku nak siap2 amik wife nak blk kje jap lg..arini aku cuti...sok br mula kje...jumpe lg...bye..!

Tiada ulasan: