mim-blog86

Isnin, Januari 24, 2011

nafsu yg membara...hahaha



ape yg aku nk cter kli ni bkn la psl nafsu yg 'ehem2' k...blog aku ni bebas dr unsur 18sx...hihihi...klu korg tgk pd pic kt atas ni msti la dh dpt agak ape nafsu yg membara 2..huhu...tgk pic sudu n garpu msti la ade kaitan psl mkn...tul x?so jom bace cter lyn jiwe dr aku ni utk hilang kn bosan korg......hehehe peace!

cmni sbnrnye...ptg td mse blk kje,aku sggh g mkn grg psg n keledek b4 blk umh...blk umh trus dok lpk tgk tv jap...nk mkn mmg xrse lpr sbab dh mkn td...aku pun x g tgk kt dapur ape yg mak aku msk arini..xlme tgk tv 2 aku siap2 g mndi sbab nk g berjemaah kt surau...lgpun ari dh nk maghrib...

blk dr surau lbih kurg kul 9 br la perut aku rase lapar...n mse 2 gak br tergerak aku nk g msuk dapur..buke periuk aku tgk ade sayur bayam grg..buke periuk lg 1 aku tgk ade lauk ikan msk asam pedas daun kesum...pergh terus jd bnafsu aku serta merta....hehehe...tp sori la aku mmg xtau ikan ape yg mak aku msk 2,ape pun mmg tip top la lauk fvrt aku 2 (asam pedas daun kesum)....

tanpe blengah terus je senduk nasi n mkn....tp mls nk mkn byk2 sbab dh agk lwt...nk jg ksihatan la kate kn takut 'trlebih saiz' lak nti...hahaha....tp lauk fvrt aku klu korg nk tau 'asam pedas ikan sembilang cmpur daun kesum'....klu dpt aku mkn mmg tambah nasi la jwb nye....lgpun bkn sng nk cari sembilang yg fresh ni...hrge sekilo lbih kurg dlm belasan rggit gak la...ade la antare rm15-rm19 cmtu...

ape yg wat aku mnt giler dgn sembilang ni dh tntu la isi nye yg lembut & sdp...ooo ye lupe lak...td kwn aku ckp die nk g mancing sembilang ml ni...aku ckp die klu dpt jual kt aku jela...hrp2 die dpt la,aku doa kn rezeki sembilang yg die dpt mlm ni.....so dpt la aku beli n mkn sembilang yg fresh....hihihi..pd sape yg xpnah mkn asam pedas ikan sembilang ni cube la dlu...psti korg terangkat!

dh cube pasti nk lg..hahaha


2 ulasan:

Lynz Zacquelina berkata...

hehehe.. kecor aku..tbe2 leh rs lpo la plk..nk ckit...

mim berkata...

xbole!hahaha